ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 17.01. 2019
საგანი:
ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნანა გოგიჩაშვილი
მიმართულება: ცოცხალი სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი ( II სემესტრი)
ბუნ.I.3.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ცოცხალი
სხეულების აღწერა არსებითი ნიშან-თვისებების მიხედვით.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე
აღწერს საკუთარ თავს, თანაკლასელებს, სხვა ადამიანებს თვალსაჩინო გარეგნული ნიშნების მიხედვით (მაგ., სიმაღლე, თმის ფერი, თვალის ფერი, ჭორფლიანობა);
|
|
აწყობს ფრაგმენტებისგან მცენარეების, ცხოველებისა
და ადამიანის მთლიანი სხეულის მოდელს;
|
|
3.
|
აჯგუფებს ცოცხალ სხეულებს
მცენარეებად და ცხოველებად
|
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
იანვარი-თებერვალი
|
|
|
1
|
მასწავლებელი უსვამს მოსწავლეს კითხვებს
და დროდადრო იშველიებს მიმიკას , რომ აღწეროს როგორც თანაკლასელები, ასევე საკუთარი
თავი( მაღალი, დაბალი, გრძელი / მოკლე თმა, ბიჭი, გოგო)
|
|
2
|
მასწავლებელი
მოსწავლეს აძლევს სურათს რომელზეც გამოსახულია მისთვის ნაცნობი ადამიანი. მოსწავლემ
უნდა ამოიცნოს და დაასახელოს .
|
სურათი,
|
3
|
მოსწავლე მასწავლებლის
დახმარებით გამოყოფს ბიჭებს გოგონებისგან.
|
ნახატები
|
4
|
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ცდილობს აღწერის შემდეგ დახატოს
თანაკლასელი .
|
ალბომი,ფერადი ფანქრები.
|
მარტი-აპრილი
1
|
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეს დაათვალიეროს სურათი და გააცალკევოს
ცხოველები მცენარეებისგან.
|
სურათი
|
2
|
მასწავლებლის დახმარებით ცხოველებისა და მცენარეების დასახელებებს
აკავშირებს მათ გამოსახულებასთან. ცდილობს დაასახელოს ხმამაღლა და გარკვევით.
|
პლაკატი
|
3
|
მასწავლებლის დახმარებით ადამიანის, მცენარეებისა და ცხოველების
ფრაგმენტებს აკავშირებს ერთმანეთთან , ქმნის ადამიანის, მცენარის, ცხოველის მოდელს. აფერადებს შესაბამის ფერებში.
|
ბარათები,
ფერადი ფანქრები.
|
4
|
მასწავლებელი მოსწავლეს აძლევს ბარათებს და სთხოვს ცხოველები დააკავშიროს მათ ნაშიერებთან.
ცდილობს ხმამაღლა წარმოთქვას ცხოველების ნაშიერების სახელები.
|
ბარათები
|
ივნისი-ივლისი
1
|
მოსწავლე დაათვალიერებს ბარათებს მცენარეებისა და ცხოველების გამოსახულებით
და ეცდება წარმოთქვას მათი სახელები.
|
ალბომი,
ფერადი ფანქრები.
|
2
|
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით გააცალკევებს ერთმანეთისგან
ბარათებს ცხოველების და მცენარეების გამოსახულებით.
|
ბარათები
|
3
|
მოსწავლე ამოიცნობს ნახატზე
გადმოცემულ მისთვის ნაცნობ ცხოველებს,
ასახელებს მათ და შესაბამის ფერში აფერადებს.
|
ნახატი,
ფანქრები
|
4.
|
მოსწავლე გამოყოფს ხმელეთზე და წყალში მობინადრე ცხოველებს
ერთმანეთისგან.
|
ბარათები
|
მიმართულება: დედამიწა და გარესამყარო
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
ბუნ.I.6. მოსწავლემ უნდა შეძლოს დღე-ღამესა და წელიწადის დროებთან დაკავშირებული
ცვლილებების აღწერა.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე
სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
განასხვავებს დღე-ღამის მონაკვეთებს - დილა, შუადღე, საღამო, ღამე და უკავშირებს საკუთარ აქტივობას/საქმიანობას;
|
|
ასახელებს
და
ადარებს
ერთმანეთს
წელიწადის
დროებს,
მსჯელობს
მათ
განმასხვავებელ
ნიშნებზე,
საუბრობს
თითოეული
მათგანისათვის
დამახასიათებელ
ამინდზე;
|
|
ამოიცნობს და ჩამოთვლის
სასწავლო გარემოში (მაგ., საკლასო ოთახი, სკოლის დერეფანი, სკოლის ეზო, სპორტული დარბაზი, ტუალეტი, ბუფეტი, ექიმის კაბინეტი, ადგილი, სადაც უნდა დაელოდოს უფროსს) არსებულ
ობიექტებს და საუბრობს მათ
დანიშნულებაზე;
|
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
იანვარ-თებერვალი
|
||
1.
|
მასწავლებელთან ერთად მოსწავლე ასახელებს დღე-ღამის მონაკვეთებს. წარმოთქვამს ხმამაღლა და გარკვევით.( დილი, შუადღე, საღამო, ღამე).
|
საკლასო ოთახი
|
2.
|
მასწავლებლის დახმარებით მოსწავლე საკუთარ საქმიანობებს აკავშირებს
დღე-ღამის მონაკვეთებს.
|
ნახატი
|
3.
|
მასწავლებლის დახმარებით მოსწავლე
დახატავს მის რომელიმე მოქმედებას დღის განმავლობაში და დაუკავშირებს შესაბამის ჩანაწერს.
|
ალბომი, ფერადი ფანქრები
|
|
|
|
|
|
|
მარტი-აპრილი
1
|
მოსწავლე მასწავლებლის
დახმარებით ასახელებს წელიწადის დროებს.წარმოთქვამს ხმამაღლა და გარკვევით.
|
ჩანახატი
|
2
|
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ცდილობს იპოვოს
განსხვავება სეზონებს შორის და მარტივად დაახასიათოს( ცივა, ცხელა, თოვს და ა.შ.)
|
ჩანახატი
|
3
|
მასწავლებლის დახმარებით მოსწავლე ცდილობს ნახატი გააფერადოს ამორჩეული
სეზონისთვის დამახასიათებელი ფერებით.
|
სახატავი
ალბომი, ფანქრები
|
მაისი-ივნისი
1
|
მოსწავლე აკვირდება სკოლას მასწავლებელთან ერთად და აღწერს .
ცდილობს გამოიყენოს ტერმინები---მარჯვნივ, მარცხნივ , ზევით, ქვევით.
|
|
2
|
დაკვირვების შედეგი გადააქვს ნახატზე, ცდილობს აღწეროს იგი.
|
სახატავი
ალბომი, ფანქრები.
|
3
|
მასწავლებლის დახმარებით ნახატს შეუსაბამებს სათაურს.
|
სახატავი
ალბომი, ფანქრები.
|
No comments:
Post a Comment