ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
კლასი: II
თარიღი: 17 .01. 2019
საგანი: ქართული
ენა და ლიტერატურა
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ნანა გოგიჩაშვილი
მიმართულება: კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი ( II სემესტრი)
ქართ.დაწყ.(I).8.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მცირე ზომის მხატვრული ტექსტების ინტერპრეტირება
ვერბალური და არავერბალური გზით;
|
მოკლევადიანი მიზანი
1.
ხატავს/აფერადებს წაკითხული ნაწარმოების ცალკეულ ეპიზოდს/პერსონაჟს; ( იანვარი, თებერვალი)
|
|
2.
წარმოადგენს მხატვრული ტექსტის პერსონაჟს სათანადო ხმის ტემბრით, ინტონაციით, ჟესტ-მიმიკით (ნაწარმოების ინსცენირების, როლური თამაშის დროს); ( მარტი-აპრილი)
|
|
3.ილუსტრაციაზე დაყრდნობით ჰყვება ამბავს. (მაისი,
ივნისი)
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
რესურსი
|
|
იანვარი, თებერვალი
|
|
|
1
|
მასწავლებელი უსვამს მოსწავლეს მარტივ კითხვას და დროდადრო იშველიებს მიმიკას , რომ მიახვედროს მოსწავლეს კითხვის შინაარსს.
|
|
2
|
მასწავლებელი მოსწავლეს აძლევს სურათს
რომელზეც გამოსახულია: დედა, მამა, და, ძმა, ბებია, ბაბუა... მოსწავლემ უნდა
ამოიცნოს ,დააკავშიროს და დაასახელოს
სურათზე გამოსახული პერსონაჟები.
|
სურათი,
|
3
|
მასწავლებელი მოსწავლეს აძლევს
ჩანაწერს აძლევს ინსტრუქციას მასწავლებლის დახმარებით გამოყოს ჩანაწერიდან ერთმარცვლიანი და
ორმარცვლიანი სიტყვები.
|
სავარჯიშო რვეული
|
4
|
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით კითხულობს ერთმარცვლიან სიტყვებს და
შესაბამის ნახატთან აკავშირებს.
|
ერთმარცვლიანი სიტყვების ჩამონათვალი, ნახატები.
|
მარტი
აპრილი
1
|
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეს დაათვალიეროს სურათი, სადაც
გამოსახულია საკლასო ოთახი ,მოსწავლე ასახელებს და იმეორებს მასწავლებლის დახმარებით და ნახატს და ჩანაწერს აკავშირებენ ერთმანეთთან.
|
სურათი
|
2
|
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეს ჩამოთვალოს მისთვის საყვარელი სათამაშოები. მარტივად
დაახასითოს იგი.( დიდი, პატარა, ლამაზი)
|
სათამაშო
|
3
|
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეს ამოიცნოს სურათზე მისთვის ნაცნობი ნივთები დაა სახელები წარმოთქვას .
|
პლაკატი
|
4
|
მასწავლებელი მოსწავლეს აძლევს ბარათებს და სთხოვს , მოვლენათა განვითარების მიხედვით განალაგოს ისინი. ისაუბროს მათზე დ საჭიროების მიხედვით გამოიყენოს ჟესტიკულცია.
|
ბარათები
|
მაისი, ივნისი
1
|
მოსწავლეს ეძლევა დავალება სურათიდან ამოიცნოს პერსონაჟი ადგილმდებარეობის მიხედვით(სად იმყოფება პერსონაჟი,რას აკეთებს).
|
სურათი
|
2
|
მასწავლებელი მოსწავლეს აძლევს სურათს რომელზეც გამოსახულია სხვადასხვა პროფესიის ადამიანები. მოსწავლე
აკავშირებს მათ შესაბამის ჩანაწერთან( პროფესიის დასახელება) და ცდილობს
წარმოთქვას.
|
სურათი
|
3
|
მოსწავლე ამოიცნობს ნახატზე გადმოცემული საგნების ფერებს, აკავშირებს მათ შესატყვის ჩანაწერთან.
|
ნახატი
|
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი მიზანი ( II სემესტრი)
მოკლევადიანი მიზანი
1.
|
იყენებს მოდელს,
მითითებებს /საყრდენებს
(ტექსტების შედგენისა და სათანადოდ გაფორმების მიზნით);
(იანვარი,თებერვალი)
|
2.
|
სიტყვის დაწერამდე ჩუმი ხმით წარმოთქვამს მას (დასაწერ სიტყვას,
წინადადებას);
სიტყვის წერისას ჩუმი ხმით ასახელებს გამოსაყვანი ასოს
(სიტყვის) შესაბამის ბგერებს;
( მარტი, აპრილი)
|
3.
|
ხმადაბლა, დამარცვლით გადაიკითხავს ნაწერს შეცდომების
აღმოჩენისა და გასწორების მიზნით.
( მაისი, ივნისი)
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
რესურსი
|
|
იანვარი,თებერვალი
|
||
1.
|
მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეს დავალებას, მისთვის ნაცნობი სიტყვების გამოყენებით ააწყოს
წინადადება . ( წინადადების შინაარსი მისთვის გასაგები უნდა იყოს).
|
ბარათები
|
2.
|
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით
წინადადებებს ალაგებს ისე, რომ მიიღოს მოთხრობა( ზღაპარი).
|
ფურცელზე დაბეჭდილი წინადადებები
|
3.
|
მასწავლებელი ავალებს მოსწავლეს მიღებული ამბავი დახატოს .
|
სახატავი ალბომი, ფანქარი
|
4.
|
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით
შესაფერისი ფერების გამოყენებით გააფერადებს
ნახატს.
|
სახატავი ალბომი, ფერადი ფანქრები
|
მარტი,
აპრილი
1
|
მასწავლებლის მითითების მოსწავლე დაწერს კარნახს, მასწავლებელი
რამდენჯერმე ამბობს და მოსწავლესაც
ამეორებინებს ამ სიტყვას.
|
სავარჯიშო
რვეული
|
2
|
მასწავლებლის დახმარებით მოსწავლე
წიგნიდან იწერს წინადადებას, ცდილობს გამოთქვას სიტყვები ხმამაღლა და გარკვევით.
|
სახელმძღვანელო,
სავარჯიშო რვეული.
|
3
|
მასწავლებლის მითითებით და
დახმარებით მოსწავლე ნაცნობი თემატიკის მარტივ წინადადებაში
ნაკლულ სიტყვას ავსებს;
იმეორებს ხმამაღლა და გარკვევით.
|
სავარჯიშო რვეული
|
მაისი, ივნისი
1
|
მასწავლებელი აძლევს მითითებას
სიტყვაში გამოტოვებული ასო აღადგინოს, წინადადებაში - გამოტოვებული სიტყვები;
წაიკითხოს ხმამაღლა და გარკვევით.
|
სავარჯიშო
რვეული
|
2
|
მასწავლებელი აძლევს მითითებას ----
აღმოაჩინოს შეცდომა და თანმიმდევრობით დაალაგოს მოვლენები მისთვის ნაცნობი
დასურათებული ზღაპრიდან .
|
ბარათები,
ნახატები, კომიქსი.
|
3
|
ბარათები
|
No comments:
Post a Comment