Friday, March 1, 2019

ინკლუზიური სწავლება - მათემატიკა


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი:    17 ,.01. 2019.
საგანი:  მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:  ნანა გოგიჩაშვილი
მიმართულება:  რიცხვები და  რაოდენობები
გრძელვადიანი მიზანი ( II  სემესტრ)

მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია რიგობრითი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე
სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)

1.         ითვლის წინ/უკან ნებისმიერი რიცხვიდან,  ასახელებს მოცემული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვებს;
2.         განასხვავებს და ასახელებს ეროვნული ფულის ნიშნებს (მონეტებს და ბანკნოტებს) 20-ის ფარგლებში.      
3.         გამოყოფს მითითებული რიცხვების შესაბამისი რაოდენობების ჯგუფებს გროვაში (მაგალითად, გამოყოფს სამეულს, ხუთეულს, ათეულს გროვაში).


ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე  
რესურსი
იანვარი-თებერვალი


1
მოსწავლე  პლაკატის გამოყენებით ითვლის, ასახელებს რიცხვებს, ცდილობს წარმოთქვას მათი დასახელებები ხმამაღლა და გარკვევით.
პლაკატი.
2
მოსწავლე  მასწავლებლის მიერ მითითებული რიცხვისთვის პოულობს მეზობელ რიცხვებს  და ასახელებს.
პლაკატი
3
მასწავლებლის მიერ შედგენილ რიცხვთა კიბეზე განალაგებს გამოტოვებულ რიცხვებს.
სამუშაო რვეული



მარტი-აპრილი


1
მოსწავლე  გააცალკევებს მონეტებს ბანკნოტებისგან. ეცდება დაასახელოს ისინი.
ბარათები
2
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით   10  და  20 ლარიანს შეუსაბამებს შესაბამისი რაოდენობის 5-ლარიანს.
ბარათები  ფულისგამოსახულებით.
3
მასწავლებლის დახმარებით მოსწავლე   ამოხსნის მარტივ ამოვანას .
 სავარჯიშო რვეული.

მაისი-ივნისი



1
მოსწავლე  მაგნიტური რგოლების გამოყენებით ქმნის ორეულებს , სამეულებს.  იმეორებს ტერმინს    ,, ორეული“ , ,, სამეული“.
მაგნიტური რგოლები
2
მოსწავლე  მაგნიტური რგოლების გამოყენებით ქმნის ხუთეულებს , ათეულებს.  იმეორებს ტერმინს  .
მაგნიტური რგოლები
3
მასწავლებლის მითითებით მოსწავლე  აწესრიგებს გროვებს და მასწავლებლის მითითებით ცდილობს ჩანაწერის გაკეთებას.
სხვადასხვა საგნები





მიმართულება:  გეომეტრია
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
მათ. I.6. მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და აღწერა.
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე
სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1.         ყოფითი დანიშნულების საგნებში ან მათ ილუსტრაციებში უთითებს დასახელებულ ბრტყელ ფიგურებს;
2.       შეარჩევს მითითებული ფიგურის მოდელს შერეული გროვიდან;

3.      აღწერს მითითებულ გეომეტრიულ ფიგურას (მაგალითად, ასახელებს მოცემული მრავალკუთხედის წვეროების რაოდენობას).

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე  
რესურსი

იანვარი-თებერვალი

1.
მოსწავლე აკვირდება და საკლასო ოთახში გამოყოფს ფიგურებს ,რომელსაც აქვს სამკუთხედის, ოთხკუთხედის ,წრის და ა.შ. ფორმა.
ბარათები, საკლასო ოთახი
2.
მოსწავლე  ცდილობს დააკავშიროს ერთმანეთთან გეომეტრიული ფიგურები და შესატყვისი ჩანაწერი. დაასახელოს ისინი.
ბარათები, დაფა, ცარცი.
3.
  აკვირდება ნახატს, რომელიც შექმნილია სხვადასხვა გეომერტიულ ფიგურების გამოყენებით  , ასახელებს მათ და ცდილობს შექმნას მსგავსი მოდელი ბრტყელი ფიგურების გამოყენებით.
ნახატი, ფერადი ქაღალდები, წებო, მაკრატელი.



მარტი-აპრილი

1
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ცდილობს ნახატიდან გადმოიხაზოს რომელიმე ფიგურა.
სავარჯიშო რვეული, ფანქარი, სახაზავი.
2
აკვირდება ნახატს, რომელიც შექმნილია სხვადასხვა გეომერტიულ ფიგურების გამოყენებით  , ასახელებს მათ და ცდილობს  დააკავშიროს ამ ფიგურის  შესატყვის დასახელებასთან.
ნახატი, გეომეტრიული ფიგურები, ფანქარი.
3
ცდილობს მიღებულ ნახატზე  დააფიქსიროს ფიგურათა ადგილმდებარეობა: მარჯვნივ, მარცხნივ, ზევით და ა. შ.
ნახატი.
4

მაისი-ივნისი


1
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ხაზავს სხვადასხვა გეომეტრიულ ფიგურას.

სახატავი ალბომი, სახაზავი, ფანქარი.
2
მასწავლებლის დახმარებით მოსწავლე ახდენს შედარებას ამ ფიგურებისას წვეროებისა და  გვერდების მიხედვით.
სქემა
3
მასწავლებელი ფურცელზე სვაბს წერტილებს და მოსწავლეს აძლევს მითითებას დააკავშიროს ისინი ერთმანეთთან ისე ,რომ მიიღოს სამკუთხედი, ოთხკუთხედი, ხუთკუთხედი.
ალბომი, სახაზავი, ფანქარი)
4



No comments:

Post a Comment