თარიღი: 17 ,.01. 2019.
საგანი:
მათემატიკა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:
ნანა გოგიჩაშვილი
მიმართულება:
რიცხვები და რაოდენობები
მათ.
I.2. მოსწავლეს შეუძლია რიგობრითი რიცხვითი სახელების გამოყენება.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე
სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1. ითვლის წინ/უკან
ნებისმიერი რიცხვიდან, ასახელებს
მოცემული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვებს;
|
|
2. განასხვავებს
და ასახელებს ეროვნული ფულის ნიშნებს (მონეტებს და ბანკნოტებს) 20-ის ფარგლებში.
|
|
3. გამოყოფს მითითებული რიცხვების შესაბამისი რაოდენობების
ჯგუფებს გროვაში (მაგალითად, გამოყოფს სამეულს, ხუთეულს, ათეულს გროვაში).
|
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
იანვარი-თებერვალი
|
|
|
1
|
მოსწავლე პლაკატის გამოყენებით ითვლის, ასახელებს
რიცხვებს, ცდილობს წარმოთქვას მათი დასახელებები ხმამაღლა და გარკვევით.
|
პლაკატი.
|
2
|
მოსწავლე მასწავლებლის მიერ მითითებული რიცხვისთვის პოულობს
მეზობელ რიცხვებს და ასახელებს.
|
პლაკატი
|
3
|
მასწავლებლის
მიერ შედგენილ რიცხვთა კიბეზე განალაგებს გამოტოვებულ რიცხვებს.
|
სამუშაო რვეული
|
მარტი-აპრილი
1
|
მოსწავლე
გააცალკევებს მონეტებს ბანკნოტებისგან.
ეცდება დაასახელოს ისინი.
|
ბარათები
|
2
|
მოსწავლე
მასწავლებლის დახმარებით 10
და 20 ლარიანს შეუსაბამებს
შესაბამისი რაოდენობის 5-ლარიანს.
|
ბარათები ფულისგამოსახულებით.
|
3
|
მასწავლებლის
დახმარებით მოსწავლე ამოხსნის მარტივ ამოვანას .
|
სავარჯიშო რვეული.
|
მაისი-ივნისი
1
|
მოსწავლე მაგნიტური რგოლების გამოყენებით ქმნის
ორეულებს , სამეულებს. იმეორებს
ტერმინს ,, ორეული“ , ,, სამეული“.
|
მაგნიტური რგოლები
|
2
|
მოსწავლე მაგნიტური რგოლების გამოყენებით ქმნის ხუთეულებს , ათეულებს.
იმეორებს ტერმინს .
|
მაგნიტური რგოლები
|
3
|
მასწავლებლის
მითითებით მოსწავლე აწესრიგებს გროვებს
და მასწავლებლის მითითებით ცდილობს ჩანაწერის გაკეთებას.
|
სხვადასხვა საგნები
|
მიმართულება: გეომეტრია
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
მათ. I.6. მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი
გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და აღწერა.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე
სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
1. ყოფითი
დანიშნულების საგნებში ან მათ ილუსტრაციებში უთითებს დასახელებულ ბრტყელ
ფიგურებს;
|
|
2.
შეარჩევს მითითებული
ფიგურის მოდელს შერეული გროვიდან;
|
|
3.
აღწერს მითითებულ გეომეტრიულ ფიგურას
(მაგალითად, ასახელებს მოცემული მრავალკუთხედის წვეროების რაოდენობას).
|
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
იანვარი-თებერვალი
|
||
1.
|
მოსწავლე აკვირდება და საკლასო ოთახში გამოყოფს ფიგურებს ,რომელსაც
აქვს სამკუთხედის, ოთხკუთხედის ,წრის და ა.შ. ფორმა.
|
ბარათები, საკლასო ოთახი
|
2.
|
მოსწავლე ცდილობს
დააკავშიროს ერთმანეთთან გეომეტრიული ფიგურები და შესატყვისი ჩანაწერი.
დაასახელოს ისინი.
|
ბარათები, დაფა, ცარცი.
|
3.
|
აკვირდება ნახატს, რომელიც
შექმნილია სხვადასხვა გეომერტიულ ფიგურების გამოყენებით , ასახელებს მათ და ცდილობს შექმნას მსგავსი
მოდელი ბრტყელი ფიგურების გამოყენებით.
|
ნახატი, ფერადი ქაღალდები, წებო, მაკრატელი.
|
მარტი-აპრილი
1
|
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ცდილობს ნახატიდან გადმოიხაზოს
რომელიმე ფიგურა.
|
სავარჯიშო
რვეული, ფანქარი, სახაზავი.
|
2
|
აკვირდება ნახატს, რომელიც შექმნილია სხვადასხვა გეომერტიულ
ფიგურების გამოყენებით , ასახელებს მათ
და ცდილობს დააკავშიროს ამ ფიგურის შესატყვის დასახელებასთან.
|
ნახატი,
გეომეტრიული ფიგურები, ფანქარი.
|
3
|
ცდილობს მიღებულ ნახატზე
დააფიქსიროს ფიგურათა ადგილმდებარეობა: მარჯვნივ, მარცხნივ, ზევით და ა.
შ.
|
ნახატი.
|
4
|
მაისი-ივნისი
1
|
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ხაზავს სხვადასხვა გეომეტრიულ
ფიგურას.
|
სახატავი ალბომი, სახაზავი, ფანქარი.
|
2
|
მასწავლებლის დახმარებით მოსწავლე ახდენს შედარებას ამ ფიგურებისას
წვეროებისა და გვერდების მიხედვით.
|
სქემა
|
3
|
მასწავლებელი ფურცელზე სვაბს წერტილებს და მოსწავლეს აძლევს
მითითებას დააკავშიროს ისინი ერთმანეთთან ისე ,რომ მიიღოს სამკუთხედი,
ოთხკუთხედი, ხუთკუთხედი.
|
ალბომი,
სახაზავი, ფანქარი)
|
4
|
No comments:
Post a Comment